از دست دادن یک مشتری بالقوه حتی در نهایی پروسه قیف تبدیل هم باشد می تواند به راحتی حادثه افتد . افزایش فروش فروشگاه اینترنتی یکی از کار هایی هست که بایستی همواره در فرمان عمل تیم بازاریابی دکان های اینترنتی قرار بگیرد .
با پرورش ۲۳ درصدی سال به سال تجارت الکترونیک، مهمترین و حساس ترین مسئله، بهینهسازی سایت مغازه اینترنتی شما برای دستیابی به حداکثر اندازه فروش میباشد . این روز ها ناچیز طاقتی مصرفکنندگان به سرعت در درحال حاضر ارتقاء هست و تجربهی کاربری یکپارچهی، در هر دو جور گوشی و دسکتاپ حال در راءس عمل قرار دارااست . حال مدت آن رسیده که به اقدامات واجب برای مراقبت اندازه فروش بپردازید .
تجربهی مصرفکنندگان سایت شما در واقع همگی چیز مغازه اینترنتی شما هست . مضاعف اساسی هست که وب سایت شما برای دستیابی حداکثر میزان buyer-friendly ممکن، طراحی و پرداخته شده باشد .
پنج روشی که در ادامه مطرح میکنیم را دنبال فرمایید تا از همین حالا ارتقاء فروش را آغاز کنید:
نرخ
تبدیل خویش را ارتقاء بدهید این که بازدیدکنندگان خویش را حاذق بسازید که با یک خرید دکان اینترنتی شما را کنار گذاشتن نمایند در مرحلهی اخر قرار داراست و اولین نکته و بیشینه و کمینه دما اولویت برای این زمینه است که نرخ تبدیلات خویش را بهبود ببخشید . بعد ها زیاد مهمی برای سیاحت خریداران وجود دارد که میتواند تاثیر هنگفتی بر ترقی و پیروزی شما داشته باشد .
چشمانداز فناوری سریعا در حالا تغییر و تحول است . به این معنا که انتظارات خریداران هم در هم اکنون نوسانات سریعتری میباشد . از معیارهای ذیل به عنوان راهنما به کار گیری نمائید تا یکپارچگی مغازه اینترنتی خود را نگهداری کنید و در مسیر انتظارات خریداران خود باقی بمانید .
طراحی سایت در مشهد
نکته یک: از امکان گوشی فرندلی پشتیبانی فرمائید .
ترافیک اینترنت گوشی در ایالات متحده آمریکا در حدود ۵۰ درصد است؛ به این مفهوم که به احتمال دوچندان ترافیک وب شما از دو بخش تشکیل شده میباشد . برای حداکثر سازی این واقعیت، وب سایت شما باید برای دستگاههای تلفن همراه بهینهسازی شود . این تغییرات سبب میشوند صفحه های اینترنت شما که برای نسخههای دسکتاپ تنظیم شدهاند، به بعدها کوچکتری برای اسمارتفون ها تبدیل شوندکه می تواند نرخ تبدیلات شما را تا ۴۶ درصد ارتقاء بدهد .
بخش اعظم
بخوانید: ۸ نکته در ساخت یک پباده سازی سایت موبایل فرندلی
نکته دو: مسیر سبد خرید خود را کوتاه نمائید .
برای ارتقاء فروش فروشگاه اینترنتی ، مسیری که کاربر برای رسیدن به سبد خرید طی می نماید دوچندان تاثیر گذار می باشد . مسیر سبد خرید و تصویب سفارش بایستی معمولی و به به دور از معضل باشد . بنابر این ضروری میباشد پیش از آنکه به دلیل پیچیده بودن فرآیند ثبت پیشنهاد در گیر ضرروزیان گردید ، روند را به اعتنا جستجو فرمائید .
توجه: در نتایج به دست آمده از ابزار های بررسی وبسایت خود به دقت بررسی کنید و شایسته ترین گزینهها را برای فرایند پرداخت کسبوکار خویش معین فرمائید . برای مثال، درک کردن این که سهم بزرگی از تاثیرات شما از روش دستگاههای موبایل اپل حاصل میشود، سبب ساز به تصمیم تجاری هوشمندانهای برای انتخاب فروشندگان فرآیند پرداختی میگردد که از پرداخت اپل (ApplePay) پشتیبانی میکنند . تلاش نمایید با استفاده از اهرم نگرشهای کلیدی تغییرات دقیقی ایجاد نمائید تا به رخ پیوسته اخرین مرحله از قیف تبدیل مغازه اینترنتی خود را افزایش بدهید .
نکته سه: مقطع لود برگه وب خویش را بهبود بدهید .
طراحی اپلیکیشن در مشهد
سرعت لود وب سایت شما چهطور است؟ ممکن میباشد این سوال ناچیزی به حیث رسد البته باید بدانید که به فیس تخمینی به ازای هر ثایه تاخیر در مدت بار گذاری سایت، ۷ درصد از نرخ تبدیلات شما کاسته می گردد . این ثانیهها برای جمعآوری سرمایه شما فراوان با اهمیت میباشند . خریداران کنونی اکنون عمده از مدام کم طاقت می باشند و یک فرآیند تصویب سفارش خسته کننده برای صفحه های میتواند باعث به کاهش فروش بشود . درصورتی که زمات تاخیر وب سایت شما مضاعف آهسته است، افزایش پلتفرم میزبانی اینترنت شما می تواند به طور قابل توجهی ارتقاء فروش فروشگاه اینترنتی را به همراه داشته باشد .
:: برچسبها:
طراحی سایت در مشهد ,
طراحی اپلیکیشن در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0